Monday, November 12, 2012

round of my head just like travel around the europe

Ehem-ehem so dah lama sesangat teramat lah tak post blog hancur BM cik huda ni. xD. Okay actually cik huda ni busy dengan SPM dia. Tapi InsyaAllah if ada kelapangan serta tiada kekangan wah-wah sastera cik huda ni makin meningkat sejak menduduki SPM walaupun cik huda ni bukan budak sastera. Amaklumlah saya ni budak voltan berkuasa tinggi. Electrical katanya. Sebenarnya selepas SPM ni satu blog baru yang akan dibuka oleh saya yaitu jualan online serta tempahan kain flect. Alah kain flect tu. If ada modal lebih lagi cik huda nak bukak order balik untuk handcraft crystal. Dan akan bukak butik online untuk penggemar fashion muslimah. Biasalah sekarang ni banyak fashion untuk orang bertudung kan (: so kita yang pakai tudung ni pun nak explore lah lagi. Mana tahu dapat jadi usahawan yang terkenela pada usia tidak menjangkau 20 tahun. Ecececeh berangan pulak cik huda ni. Heh, and one more thing blog ni juga akan di aktif, selepas tamatnya kertas SPM cik huda yaitu 6 disember 2012. Sebenarnya teramat lah banyak cerita yang ingin saya luahkan. Akan tetapi terlampau banyaklah kekangannya, maka saya tundakan coretan hati perasaan jiwa saya ni :-3 hehe. Tapi percaya lah cerita masa after 6th of Dec tu pasti lebih menarik untuk di kongsi bersama. Maklumlah blog ni je jadi tempat coretan kan :-3 okay I should stop here

lotsoflove
nuna
aka 
nurhudayusof

No comments:

Post a Comment