Monday, November 7, 2011

i'm sweet six teeeeennnnn !

Photobucket

06th of november 1995
happy birthday to me , happy birthday to meeee, happy birthday happy birthday happy birthday to meeeee.*sebenarnya sedih tak dapat celebrate

dulu time muda muda bangun pagi mama dah siap siap nak keluar jalan jalan pergi belikan barbie ke apa ke untuk aku. sekarang bila dah ENAM BELAS tahun dia kata "you dah besar tak perlu present present dah" muka la aku buat muka yang tumblr tu kan FFFFFFFUUUUUUUU. ingat aku ni patung dekat forever 21 tu yang takda nyawa? alah at least jalan jalan la bak kata orang window shopping pon boleh kan? hiihiihihii pastu semalam jawapan dia lagi best nak dengar dialog dia ha meh sini huda yusof yang gendut gendut ni cerita
di hari raya aidiladha pagi sepoi sepoi lalat masuk rumah -.-

mama: hai monyok je,kenapa ni?
me: herrrmmm *muka berkerut main nasi impit
mama:ermmmm?? kenapa
*suara menyemak "sedih la tu takda siapa hirau birthday dia"
me: diam la bangs*** #ayat tersebut terlalu ganas untuk di gunakan
mama: ada hadiahnya
me: oh emm geee! ma are you serious*dah senyum sampai telinga
mama: ada... kamu pergi ambik ada kupon ticket apa ntah baca and then pergi la ambik hadiah.
lalu teruslah aku berlari ke meja tersebut dan mencari kupon itu. alangkah seperti nak kapak semua benda dalam rumah tu. tahu tak kupon tu tulis *kupon ambil daging kurban -.-' nasib mak kalau tak aku dah jerit tepi telinga azan sekali -.-' sumpah menyirap satu badan !!!

then aku baling je kupon tu tanpa menghiraukannya lalu menagis seorang diri di dalam bilik.
haish malas nak tulis panjang ending dia dapat jugak hadiah. akan datang saya post kesemua gamba hadiah nya ye ;)

lotsoflove
nuna

1 comment: