Monday, November 7, 2011

okay dah lama tak post !



fistly aku nak cakap. okay starting 23 of march 2011 aku pindah new school. gyeeaahh repeat new school *sambil jerit muka berkerut kerut. ngeee :3 so benda aku rindu termasuk lah mengepost segala duka cita live.love.laugh aku ni. wheeew~ *mengeluh panjang. okay. sepanjang new school ni banyak benda aku dapat antaranya adalah.... jeng jeng jeng *bunyi seperti pengunguman anugerah skrin. xD

-kawan baru
-hidup di asrama *siapa kata budak kecik ni tak reti berdikari?
-belajar subject lain dari yang lain
-okay 1st time sekolah dekat sekolah yang ramai gila lelaki *muka seraaaam meyh
-rules ketat gila -.-'
-school prefect *angkat kening sikit xD
-okay class yang ramai gila lelaki
-semakin mengganas
-semakin suka be a loner -.-'
-and the most bitter momment dekat sini phone yng aku sayang gila pemberian atok aku hilang and since 1st time beli sim card tu (since standard 6) tahun ni dua kali hilang -.-' FCUK!
-and berat makin bertambah *siapa kata duduk asrama kurus!

lotsoflove
nuna

No comments:

Post a Comment