Saturday, January 29, 2011

i'm addicted to DREAM HIGH

Photobucket

lamao!!
huda dah addict dah dgn drama korea ni >.< DREAM HIGH.yeah tulah yang kira cari-cari selama ni.xD 1st sebab aku suka drama korea ni sebab aku dari dulu mengimpikan malaysia ni ade sekoah mcm dalam cerita dream high ni"KIRIN H.S" nme dia. kalau ade kat malaysia.orang pertama yang daftar adalah aku!ngee :3 and memang gempak la.dr romantik,kelakar,saingan bagai semua adelah :D:D
Photobucket

2nd nampak dah gmbar taecyeon??.sebab taecyeon oppa ade dalam cerita ni hope sgt yang dia jtuh hti ngn suzy miss A and diorng couple.comel gitu <3>.<
:O:O sumpah aku kata dia comel gila.
wooyung pon ade!! comel je dia dgn iu :3 ngee nnti iu tu kurus.gila lawa

3rd cerita ni buat aku semakin aktif dalam dance2.oh part ni aku tkyah la bgthu.antara family dan didir aku.mmber2 aku yg old classmates pon thu pasal ni.tp dah la malas nk bgthu kt sini.xD

aku harap sangat malaysia ni tubuhkanlah sekolah mcmni:D ngeheheheh

lotsoflove
nuna

1 comment: