Friday, October 29, 2010

since i know you

eh kau hadir dalam hidup ku time aq kecik jalan kat sekolah rendah gemok2 lari2.time tu kau suka ejek aq "tembam"
ble aq standard 5 kau dah tade kau dh form 1 ;(
herm aku akan ingt kau gadoh dlm bus ngn aku sebab "choki2"
that time kau mmg musuh aq yg paling kejam lah!!~.~


sekarang umur aku menjagkau 15
one evening.kau tgh lepak dengan member kau.
i shout your name hopefully that's is you!!
and Alhamdulillah it's you!!
hahah umur kau dah 17! this is mean you're form 5 same wit the other your annoy mmber -.-'(i hate them!)xD
totally i was shocked because you're so handsome and cute >_<>
and paling tk boleh belah kau pndang aq smbel ckp kt "mmbe kau uh"
"err spe nih smbel mata kau O.O"
huda: err this is me.ingt tk time skola SKLK kau slalu buli aku dlm bus.sbb chocki2 :D:D
"wow! i'm totally unrecognized you!! you more thin and cute!!"
seriously i said that word i i'll keep in my mind until die dude!
hahaha after that we meet each other,ask for the phone number,texting and calling.xD

and one day
tak sangka hubungan yang aku sangkakan hnya kwn menjadi hubungan keakraban
*wah saya suka!
tapi satu sahaja ingin aku perkatakan
kau terlalu lembut bagaikan marshemellow hati kau selmbut tuh.boleh tak aku keraskan sebab aku tak nak bnde yang kau tak sangkakan akan terjadi.;(


yang hanya ingin aku perkatakan
"i'll try to make you as my smile in my world!! sorry if i can't :'(!because you're too kind for me.waa~ and i'll keep you safe as i keep my self from danger :)
P/S:i love when we fight because it i'll make more love in that .xD

xoxo
huda yusof

No comments:

Post a Comment