Wednesday, November 10, 2010

heish pnt2

Photobucket

harini satu kuala lumpur aku berlari-lari.
pagi2 jumpa boss dah kena marah sebab tak tepati masa.
bygkan dari KLCC satu KLCC aku pusing dah settle gmba pergi PAVILION!ni lagi haram!gmba lgsung tak best~tp pleng best time jln kat BB STREET kt sini byk gler gmba terbaik gua dapat!
yeah lepastu gerak pergi SG.WANG dalam masa tuh nafsu rambang mata mula melonjak.gua pikir ada project jer waa dtg situ adush SALE SANA SALE SITU.%%%%%
wuish~
then g TS eish nseb waa pkai bju yang kurang panas dan selesa serta kasut yang comfortable dalm bahasa melayu nya selesa~xD
sekali boss gua call."huda u kena denda sebab lambat so u pergi buat kerja kt MIDVALLEY"
Watufak!!tidak!!!!!!
hahaha.senanyer ada satu rahsia.waa suruh .tkpe pepahal kita cakap ni kt yahoo messenger or im di fastbuk.hahahsini privacy ;)

btw really2 hope that my project for 2011 will success!!
sorry tkde picture.because sudah hnte kat itu boss meyh!

No comments:

Post a Comment